Obchodní podmínky IT mentor, s.r.o.

Tyto obchodní podmínky obsahují důležité informace o vašich právech a povinnostech při koupi kurzů. Prosím, přečtěte si je pečlivě.

Obchodní podmínky

 

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím při prodeji služeb prostřednictvím internetu.

 

2. Objednávka a uzavření smlouvy

  • 2.1 Objednávka kupujícího je návrhem na uzavření kupní smlouvy.
  • 2.2 Smlouva je uzavřena okamžikem doručení potvrzení objednávky kupujícímu.

 

3. Cena a platba

  • 3.1 Cena služby je uvedena včetně všech daní a poplatků.
  • 3.2 Kupující může cenu uhradit následujícími způsoby:
    • bankovním převodem

 

4. Odstoupení od smlouvy

  • 4.1 Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 7 dnů před datem objednaného školení.
  • 4.2 Pro odstoupení od smlouvy musí kupující kontaktovat prodávajícího písemně a uvést důvod odstoupení.

 

5. Ochrana osobních údajů

Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje kupujícího a používat je pouze k plnění smlouvy a k marketingovým účelům v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

 

6. Závěrečná ustanovení

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách. Prodávající si vyhrazuje právo podmínky kdykoli změnit.